2015-02-07%2016.40.56.jpg

Minun ihana tyttöni syntyi 07.02.15 kello 08:06

  • Synnytys meni hyvin, ja ensisynnyttäjäksi ponnistusvaihe oli lyhyt "oikea" ponnistusvaihe kesti vain 16 minuuttia :)

  •  

  • Meidän eka päivä vierihoito-huoneella oli aikalailla yöllä hereillä oloa, ja sitten oli myös paljon nukkumistakin.. Pikkuinen alkoi siinä 1.5 vuorokauden ikäisenä olemaan vähän enemmä aktiivinen, ja kävimme sitten käytävillä kävelemässä sekä syömässä ruokahuoneessa. Ei välittänyt ollenkaan muiden pienten vauvojen itkusta vaikka oli myös hyvinkin äänekkäitä. Sitten multa jossain vaiheessa illalla tultiin juttelemaan synnytyksestä, samalla siinä kysyttiin olenko miettinyt kotiin lähtemistä. Minä vastasin että juu kunhan vaan kummatkin ollaan terveitä, ja voidaan hyvin ja kyllä kummatkin alusta asti ollut terveinä. :3 Pääsimme 9.2.15 illalla 19:00 lähtemään kotiin, automatka meni tosi hyvin ja ekan yön jälkeen kotona alkoi tulla säännöllinen unirytmi. Ekana yönä varmaan ei nukkunut putkeen paljon koska oli tav. uusi paikka ja pikkuisella oli useasti nälkä ja vaipan vaihtoakin siinä muutaman kerran sai tehdä. :)

  • Olen kyllä todella onnellinen, elämäni on tasapainossa sekä olen saavuttanut sen mistä olen haaveillut.. <3